MANUFAKTURA NATURALIS - mus do demakijażu i mycia twarzy BOSKIE MANGO z rokitnikiem (120ml)
Opis
BOSKIE MANGO - mus do demakijażu i mycia twarzy (120ml)
DOSKONAŁY kosmetyk, który zadba o skórę na Twojej twarzy, wypielęgnuje i nawilży ją oraz zmyje nawet najtrwalszy makijaż.
Konsystencja przypomina delikatnie ubitą śmietanę, która utuli i wypielęgnuje nawet najbardziej delikatną i wrażliwą skórę.
Z pewnością z musem Boskie Mango nie będziesz chciała się z nim rozstać - i to na długo! :))
Zapewni Twojej skórze wspaniałe nawilżenie i dogłębnie oczyści twarz pozostawiając ją nie tylko dobrze oczyszczoną, ale również da jej ochronę przed utratą wody z naskórka a skóra pozostanie miękka i aksamitna w dotyku.
- Bazą musu jest bardzo delikatna kremowa gliceryna, która daje wspaniałą pianę i może być stosowana przez wegan. Idealnie dobrane składniki musu otulą, zmiękczą i dadzą długotrwałe nawilżenie Twojej skórze.
- Masło shea zawarte w musie zregeneruje i odżywi skórę a zawarte w nim witaminy A i E ochronią ją przed wolnymi rodnikami.
- Olej z rokitnika posiada właściwości regenerujące, przeciwstarzeniowe i ochronne. Jest ceniony jako surowiec do cery suchej, popękanej, dojrzałej oraz podrażnionej. Olej ten wysokie stężenie kwasu palmitynowego, składnika wchodzącego w skład związków budulcowych ludzkiej skóry.
Sposób użycia:
Zwilż twarz wodą i nałóż minimalną ilość musu Boskie Mango a następnie dłońmi delikatnie przemasuj, po czym opłucz twarz wodą. W ten posób zmyjesz wszelkie zabrudzenia, a nawet najtrwalszy makijaż.
Nieśmiało dodam, że mango-zapach musu Boskie Mango wręcz POWALA NA KOLANA! :)))
SKŁADNIKI: baza glicerynowa mydlana, masło shea, olej kokosowy, olej z rokitnika, SLP (emulgator roślinny), aromat mango,witamina E
INGREDIENTS: GLYCERIN, SODIUM LAUROYL ISETHIONATE, SORBITOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, DISODIUM LAURYL SULFOSUCCINATE, COCOS NUCIFERA OIL, SODIUM CHLORIDE, POLYGLYCERYL-4 LAURATE, DILAURYL CITRATE, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE, LEVUNILIC ACID, POTASSIUM SORBATE
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.